Dátum publikácie 03. 07. 2017 Zdieľať článok

Majte všetky kontakty na jednom mieste. Pridajte svojich klientov do adresára

Author Seyfor Slovensko, a.s. 2 minúty čítania 2
Náhledový obrázek

Telefón stratíte, diár nemáte vždy po ruke a navyše po roku ho opäť budete meniť. Chcete mať kontakty na svojich klientov vždy a za niekoľko sekúnd dostupné? Stačí si ich uložiť do adresára v iDoklade. Vďaka cloudu o kontakty už nikdy neprídete.

Založte si nový kontakt v adresári 

1. Na záložke Adresár vyberte možnosť Kontakty.

iDoklad adresár a kontakty

2. Vyberte možnosť Nový kontakt a zobrazí sa vám tabuľka na vyplnenie údajov.

3.Detailoch kontaktu stačí vyplniť prvú záložku Firma. Je to jednoduché – iDoklad si sám sťahuje údaje z registra firiem (zdroj: Štatistický úrad). Stačí vyplniť prvé tri písmená z názvu a pomocou našepkávača vybrať klienta.

iDoklad adresár a firma

4. Údaje ako ulica, PSČ, štát, IČO a DIČ – iDoklad vyplní automaticky z registra firiem. Zároveň si môžete hneď skontrolovať solventnosť svojho klienta pomocou ikony vedľa riadku Firma. Ak vidíte zelené koliesko, malo by podľa služby CreditCheck všetko v poriadku.

Kontrola solventnosti klienta v iDoklade

5. Manuálne nastavte prípadnú výšku zľavy a ďalšie kontaktné údaje (telefón, e-mail, či web stránky). Ak chcete, môžete zadať aj počet dní na splatnosť faktúr.

6. Potom údaje uložte.

Uložiť kontakt do adresára iDoklad

Pridajte si viac údajov

Adresár si zapamätá oveľa viac než len základné fakturačné údaje. Ku svojim klientom môžete vyplniť aj Kontaktnú osobu Bankové spojenie.

Ak chcete len fakturovať, nemusíte sa s týmito záložkami zaoberať. No ich vyplnením získate väčší prehľad a istotu, že všetky údaje o svojom klientovi máte bezpečne uložené na jednom mieste.

Kontaktná osoba a Bankové spojenie v adresári iDoklad

Skontrolujte bonitu svojho klienta

Fakturácia vždy znamená možné riziko, že váš klient nezaplatí. iDoklad sa snaží tomuto riziku predísť vďaka službe CreditCheck.

Pri vkladaní kontaktu do adresára sa vedľa prvého poľa Firma zobrazí jeden zo štyroch znakov.

Vďaka čomu na prvý pohľad zistíte, aká je solventnosť firmy. Následne môžete pri vyššom riziku požadovať platbu vopred a neriskovať dodatočnú platbu prevodom.

Overenie bonity klienta CreditCheck v iDoklade

Ikonu označujúcu pravdepodobnosť platobnej schopnosti odberateľa uvidíte na karte kontaktu a na karte faktúry.

Ak už máte prvý kontakt v adresári, nič vám nebráni v tom, aby ste vystavili svoju prvú faktúru. S našim návodom to zvládnete do 2 minút. A ak chcete ušetriť čas a nevystavovať faktúry dookola iDoklad na pravidelné faktúry myslí za vás.

Súvisiace články

Návod: ako si v mobilnej aplikácii iDoklad nastavíte cenník a sklad

21. 05. 2021 2 minúty čítania 0
Prečítať článok

Návod: ako mobilnú aplikáciu iDoklad prepojíte s bankovým účtom

21. 05. 2021 3 minúty čítania 0
Prečítať článok