Dátum publikácie 01. 10. 2016 Komentáre 0 Zdieľať článok

Zavedenie predplatného bolo správnou voľbou

Author Seyfor Slovensko, a.s. 1 minúta čítania 0
Náhledový obrázek

Od zavedenia predplatného online fakturácie iDoklad, si jedno z predplatných vybralo už viac ako 4 tisíc zákazníkov.

Predplatné sme zaviedli na Slovensku predovšetkým preto, aby sme sa slovenským používateľom mohli venovať naplno. S tým je spojená predovšetkým telefonická zákaznícka podpora určená len pre Slovensko. Legislatívne a funkčné novinky v iDoklade sú šité na mieru slovenským používateľom, napr. párovanie platieb so slovenskými bankami, alebo kompletná databáza firiem dostupná cez našepkávač, či vyhľadávanie dopĺňanie údajov podľa IČO.

Predplatné = Kvalitnejšie služby na mieru

Zavedenie predplatného sme dlho zvažovali a v rozhodovaní nám pomohol aj výskum, ktorí sme robili medzi Vami, používateľmi. Okrem iného z neho vyplynulo, že Vám najviac chýbala evidencia nákladov, či práca so zásobami a skladový aparát ktorá je súčasťou nových predplatných. Vďaka tomu, že podľa jednotlivých predplatných presne vieme, ako iDoklad využívate, zaviedli sme aj telefonickú podporu, ktorá sa sústreďuje po novom len na slovenských zákazníkov. Na jej fungovanie máme iba pozitívne ohlasy.

Chcete sa s nami tiež podeliť o Vaše skúsenosti s novými predplatnými?

Či už ste si vybrali základné, obľúbené alebo prémiové predplatné alebo i naďalej využívate najnižšie predplatné, ktoré je zadarmo, prajeme Vám veľa úspechov v podnikaní s iDokladom.

Súvisiace články

Šablóny dokladov aj v mobilnej aplikácii

27. 11. 2023 2 minúty čítania 1
Prečítať článok

Nový export dokladov do Pohody uľahčí spoluprácu s účtovníkmi

10. 11. 2023 2 minúty čítania 3
Prečítať článok