Dátum publikácie 24. 05. 2016 Komentáre 120 Zdieľať článok

Zavádzame predplatné služieb a chystáme niekoľko vylepšení

Author Seyfor Slovensko, a.s. 3 minúty čítania 0
Náhledový obrázek

Od 1. júna 2016 meníme spôsob používania iDokladu. Zatiaľ čo jedno predplatné s neobmedzeným počtom faktúr zostáva naďalej zadarmo, za pokročilejšie funkcie si už priplatíte. Za to sa však môžete tešiť na neustály rozvoj a vylepšovanie služby, zákaznícku podporu aj stabilitu do budúcnosti.

Vieme, ako môže byť prechod z režimu zadarmo na režim za poplatok (hoci drobný), náročný.

Preto vám čo najotvorenejšie popíšeme a vysvetlíme dôvody, ktoré nás k zavedeniu predplatného vedú.

Čo bude nové od 1. júna 2016

V prvom rade už iDoklad nebude „len“ českou službou fungujúcou aj na Slovensku. Obom krajinám sa chceme venovať naplno a samostatne. Preto:

  • Spustíme vyčlenenú telefonickú zákaznícku podporu len pre Slovensko.
  • Plánujeme legislatívne a funkčné novinky na mieru slovenskému prostrediu vďaka stabilnému vývojovému tímu – ako je nedávne párovanie platieb s Tatra Bankou alebo chystaná podpora skladov.
  • Založili sme samostatnú stránku na Facebooku.
  • Do čela slovenského iDokladu sme postavili Dušana Peška, jeho úlohou je teraz využiť skúsenosti, ktoré nadobudol pri zabezpečovaní predaja a podpory ekonomického softvéru Money na Slovensku aj v prospech vás – používateľov iDokladu.

V skratke iDoklad sa týmto stáva plnohodnotnou a sebavedomou službou, za ktorou stojí viac ako 100 000 používateľov v strednej Európe, a ktorá bude ďalej rásť.

Ako sa bude prechádzať na predplatné

Chceme, aby ste mali dostatok času na rozhodnutie, aké funkcie vlastne v iDoklade využijete, a aké predplatné pre vás bude najvhodnejšie. A preto:

  • Súčasní používatelia majú až do konca augusta 2016 zadarmo najvyššie predplatné v cene 13,90 € mesačne. Bezplatne tak získate prístup ku všetkým funkciám a budete mať dosť času, aby ste sa zorientovali.
  • Noví používatelia zaregistrovaní po 1. 6. 2016 majú najvyššie predplatné zadarmo na mesiac. Potom si už rovno vyberú niektoré z predplatných.

Medzi predplatnými môžete navyše voľne prechádzať a využívať tak funkcie iDokladu podľa aktuálnej potreby. Najkratšia doba predplatného je však vždy minimálne 1 mesiac.

Je nám jasné, čo vás teraz zaujíma najviac. Prehľadný cenník predplatných. Vyberať môžete zo 4 predplatných, ktoré sa líšia počtom dostupných funkcií.

  Zadarmo Základné Obľúbené Prémiové
  Zadarmo od 4,99 € za mesiac od 5,82 € za mesiac od 11,58 € za mesiac
Adresár Max. 5 kontaktov Neobmedzene Neobmedzene Neobmedzene
Vystavené faktúry, evidencia úhrad
Cenník s prepojením na faktúry
Práca s cudzou menou
Mobilné aplikácie pre iOS, Android, Windows Phone
Evidencia nákladov (Prijaté faktúry)
Zálohové faktúry a dobropisy
Komunikácia s účtovným softvérom
Odstránenie reklamy
Vlastné logo na faktúre a farebné schémy
Bankové a pokladničné doklady
Párovanie platieb podľa emailových notifikácií z účtu
Automatické posielanie upomienok
Viac bankových účtov príjemcu/vystavovateľa
Prílohy dokladov (súbory, dokumenty)
Telefonická podpora (hotline)
Pravidelné (periodické) faktúry
Vlastný SMTP server
Zdieľanie dát s inými aplikáciami (API)

Chcete nám čokoľvek odkázať?

Samozrejme sa nás môžete spýtať na čokoľvek, čo súvisí so spoplatnením.

Prajeme veľa úspechov s iDokladom a veríme, že vám bude slúžiť ešte lepšie ako doteraz.

Súvisiace články

Jednoduchá kontrola párovania platieb a ďalšie novinky

22. 04. 2024 2 minúty čítania 3
Prečítať článok

Lepší prehľad o podnikaní v mobilnej apke a nová možnosť podpisovania faktúr

03. 04. 2024 2 minúty čítania 2
Prečítať článok

    120 komentářů

    1. blank Erik píše:

      Ceny „od“ ? Tak ake vlastne budu tie ceny? Podla coho sa stanovi ich vyska? Kde si to mozem pozriet? Nezaujimaju ma ceny „od“ ale skor ceny „do“.
      Dakujem.

      1. blank Dušan Peško píše:

        Výborný postreh Erik! Tieto ceny sú so zľavou pri predplatnom na 12 mesiacov. Ceny pri mesačnom predplatnom budú o ničo vyššie, ale nie oveľa :-) Cenník zverejníme v stredu 1. júna spolu s novou verziou aplikácie iDoklad. Ktorej okrem iného v nej pribudne aj párovanie výpisov z VÚB a ďalšie novinky.

    2. blank Dusan píše:

      Bude možnosť párovania s mBank?

      1. blank Dušan Peško píše:

        Od júna pribudne v iDoklade párovanie výpisov s VÚB. Pokiaľ ide o mBank a ostatné banky, radi by sme postupne naučili iDoklad párovať čo najviac. Postupnosť volíme podľa záujmu používateľov a technických možností. Verím, že sa dočkáš, ale termín ti zatiaľ nemôžem sľúbiť.

    3. blank Marek píše:

      Mohli ste urobiť spoplatnenie až od nového roku aby sa ľuďom, ktorý nechcú platiť za takýto typ služieb, ľahšie prechádzalo na iný free účtovný systém…..ale to bol asi zámer. Veľká škoda.

      1. blank Dušan Peško píše:

        Marek, ako súčasný používateľ máš Prémiové predplatné až do konca augusta zadarmo a ak vystačíš s piatimi kontaktmi, tak aj od septembra budeš môcť vystavovať faktúry neobmedzene. Ak máš kontaktov viac iDoklad ťa vyzve, aby si si zvolil päť z nich, ktoré použiješ na vystavovanie nových faktúr. O žiadny kontakt v predplatnom ZADARMO neprídeš, iba nebudeš môcť pridať nové. Ale ak sa ti iDoklad páči a rozhodneš sa pre vyššie predplatné budeme radi. Robíme to preto aby sme sa mohli iDokladu a potrebám používateľov venovať lepšia a viac.

    4. blank harp píše:

      Obojstranna synchornizacia s MoneyS3 bude?

      1. blank Dušan Peško píše:

        Mohla by byť. Radi naprogramujeme všetko čo sa používateľom bude páčiť a uľahčí im život. Ale synchronizácia je dosť široký pojem. V Money S3 sú veci, ktoré v iDoklade zatiaľ nie sú (napríklad účtovníctvo, alebo mzdy). A aj taký adresár nemôže byť na dvoch miestach, jeden musí byť ako hlavný, aby sa adresy nebili a nevznikali duplicity. Čo by si potreboval s Money S3 synchronizovať ?

        1. blank harp píše:

          Uz to sem pisem roky. Pokial nebudem mat zo sebou aktualne faktury ktore vystavi uctovnicka v programe nema pre mna app-ka zmysel.

          Synchronizovat by sa malo:
          – komplet faktura (zrkadlovo program a app)
          – uhrady (staci zatial informacia o tom ci je doklad uhradeny)
          – adresy (aspon nevyhnutne pre vystavenie faktury, alebo staci udaj z faktury)

          nic viac zatial nepotrebujem

          1. blank dpesko píše:

            Michal, asi Vás sklamem ale úplná synchronizácia faktúr medzi účtovným programom Money a iDokladom a mobilnou APP-kou, nie je v pláne. Riešiť by sa museli duplicity, t.j. situácie kedy v iDoklade opravím adresu, a zároveň účtovníčka opraví zaúčtovanie – ktorý prenos dostane prednosť ? Takže do budúcna počítame z rozšírením komunikácie o nové doklady a synchronizáciu medzi iDokladom a mobilnou APP-kou. Prenos dokladov z iDokladu do účtovníctva Money ostane jednosmerný, opačne budú putovať iba informácie o úhradách.

    5. blank Marek píše:

      1) – nie je vhodnejšie už potom radšej prejsť na MOney S3 Lite ? ( aký budem potom vlastne rozdiel medzi iDoklad a MS3 lite ? )
      2) – Bude pri jednorazovom ročnom predplatnom zľava oproti verzii na mes. báze
      3) – Ak mám dve malé firmy, pre ktoré som doteraz využíval 2 samostatné účty iDokladu, vie mi byť poskytnutú zľava ak budem používať napr. spomínané 2 ( príp viac účtov pre každú fi osobitne ?

      1. blank Dušan Peško píše:

        Marek, či je lepšie Money S3 Lite, alebo iDoklad je na tom čo preferuješ. iDoklad nepotrebuje počítač, dáta sú dostupné kdekoľvek a to aj z mobilu, alebo tabletu, pričom mobilná verzia Money S3 neexistuje. Na druhej strane Money S3 sklady a mzdy to sú veci, ktoré iDoklad ešte len čakajú a verím že pribudnú v budúcnosti. Pokiaľ ide o zľavu pri ročnom predplatnom, tak pri ročnom ušetríš dva mesiace.

    6. blank Marian píše:

      tak sa mi pacil idoklad a teraz toto..
      pokial by bolo predplatne 20 eur na rok, tak by som do toho siel. ale na tych par faktur co vydam (mam ale viac ako 5 kontaktov) sa mi ale 60 eur za rok neoplati davat.
      no skoda..
      budem musiet hladat inde

      1. blank Dušan Peško píše:

        Marián, ak je problémom iba množstvo kontaktov, a ostatné veci by ti v predplatnom zadarmo stačili tak asi existuje riešenie. Nemal by to možno písať, ale skús porozmýšlať, či sa to nebude dať kontakt sa dá aj…

        1. blank Marian píše:

          nerozumiem poslednej vete.. a ani neviem ake riesenie.

          1. blank Dušan Peško píše:

            V diskusii nižšie je podobá otázka od Michala, pýta sa ako často bude môcť zmeniť alebo prepísať v predplatnom zadarmo 5 kontaktov. A je tam aj odpoveď :-)

    7. blank peter píše:

      Dakujeme, odchadzame

      1. blank Dušan Peško píše:

        Som rád že si iDoklad využíval a bol s ním spokojný pokiaľ bol celý úplne zadarmo. Rešpektujem tvoje rozhodnutie a ďakujem za reakciu. Veľa šťastia v podnikaní.

    8. blank valach stefan píše:

      No to je pekne vydieranie. Velmi chybne prerozdelenie funkcii do cenovych hladin. Coskoro uz nebudete mat taky problem s navalom ludi.

      1. blank Dušan Peško píše:

        Štefan, rozdelenie funkcií do cien podľa predplatného sme robili na základe štatistík, podľa toho ktorá funkcia je ako často používaná. Vystavenie faktúry je najčastejšie používaná funkcia a ostáva v predplatnom zadarmo. API napríklad používa iba zlomok používateľov, preto sme ho zaradili do prémiového predplatného. Podobne to bolo aj s ostatnými funkciami. Myslím si že väčšina záujemcov o používanie iDokladu nebude musieť platiť a bude ho mať zadarmo.

    9. blank balage píše:

      Pan Pesko! Mrzi ma, ze bezplatnu verziu prezentujete v svetle, ako keby sa nic nezmenilo. Ak som dobre pochopil tento cennik, tak dochadza k dost podstatnej zmene, ktora bola pre nas uctovnikov ta najpodstatnejsie a zaroven bola dovodom, preco sme nasich klientov presviedcali aby vyuzivali iDoklad (podotykam, ze aj vdaka tomu rastol pocet uzivatelov, ktorymi sa iDoklad chvali). Narazam na import faktur do Money S3. Ak polozka „Komunikacia s uctovnym softverom“ znamena, ze import do Money S3 bude mozny len v platenej verzii, tak ste asi dost vela pouzivatelov nepotesili, a dovolim si tvrdit, ze doslo k tomu, ze doteraz nespoplatna sluzba sa stala spoplatnenou. Nestastny krok… Z mojho pohladu sa nejedna o tych 4,99 EUR (teda ani neviem kolko, kedze tato cena je pri viazanosti), ale skor o princip.

      1. blank Dušan Peško píše:

        Je to naopak, túto zmenu prezentujeme ako podstatnú. Zavedenie predplatného je veľký krok, netýka sa však všetkých používateľov iDokladu, preto silno zdôrazňujeme, že veľká časť našich používateľov bude môcť používať iDoklad zadarmo aj naďalej. Pokiaľ ide o komunikáciu s účtovnými programami, viem že je to citlivá téma ale nejde iba o Money. z iDokladu sa faktúry cez API dajú importovať aj do Pohody, Altus Varia a pod. Doteraz sme vyvíjali iDoklad a funkciu exportu do účtovníctva z tržieb za Money, zavedením predplatného získa iDoklad zdroje pre ďalší rýchlejší vývoj a podporu, takže z pohľadu princípu tým do budúcnosti ušetríme možno aj Vaše peniaze. Budem rád, ak Vaši klienti situáciu pochopia. Ak im podnikanie ide, a majú veľa faktúr a kontaktov tak za predplatné im v iDoklade ponúkneme čoskoro oveľa viac.

        1. blank Dušan Peško píše:

          Dobrý deň Ivan, tvoje otázky sú celkom podnetné. iDoklad bude mať predplatné viazané na firmu, ale pokiaľ ide o potrebu viac číselných radov, to by sme mohli zaradiť do plánu vývoja. Účtovať v jednom účte viac firiem neodporúčam, ale individuálna „množstevná“ zľava za viac účtov je zaujímavý obchodný nápad. Koľko účtov v iDoklade potrebuješ viesť ? Pokúsime sa vymyslieť v tomto prípade väčšiu zľavu. Email na mňa je dusan.pesko@csw. 5;k

        2. blank Dušan Peško píše:

          Dobrý deň Ivan, tvoje otázky sú celkom podnetné. iDoklad bude mať predplatné viazané na firmu, ale pokiaľ ide o potrebu viac číselných radov, to by sme mohli zaradiť do plánu vývoja. Účtovať v jednom účte viac firiem neodporúčam, ale individuálna “množstevná” zľava za viac účtov je zaujímavý obchodný nápad. Koľko účtov v iDoklade potrebuješ viesť ? Pokúsime sa vymyslieť v tomto prípade väčšiu zľavu. Email na mňa je dusan.pesko@csw.sk

          1. blank Pavol píše:

            Dobrý deň, rovnako používam iDoklad na dva účty, Jedno z toho je občianske združenie. Plánujete nejaké výhody pre neziskový sektor? Ďakujem za odpoveď.

            1. blank Dušan Peško píše:

              Dobrý deň Pavol, podnet aby sme zvýhodnili neziskový sektor už máme v pláne najbližšej obchodnej porady. Do septembra môžete iDoklad používať bezplatne dovtedy zvýhodnenie premyslíme.

        3. blank Dušan Peško píše:

          Katarína, používatelia iDokladu sú rôzni. Niektorí vôbec nepoužívajú export do účtovníctva, iní údaje exportujú do konkurenčných účtovnách programov. Nápad, aby používatelia ktorých účtujú účtovníci v Money platili menej je zaujímavý, rovnako ako možnosť afiliácie, teda že by za týchto klientov získal účtovník bonus, alebo pre nich získal nižšiu cenu, či možnosť zaplatiť im službu v rámci licencie ktorú má. Tieto pripomienky zvážime a niečo pre účtovníkov a ich klientov ešte vymyslíme.

        4. blank Dušan Peško píše:

          Michal, zmena kontaktu nie je obmedzená a nepredpokladám, že by sa to v budúcnosti zmenilo. Firmy menia adresy, alebo občas aj názov, takže to ostane tak ako doteraz.

        5. blank Dušan Peško píše:

          Peter, nehovorili sme, že nebude spoplatnenie, hovorili sme že ostane zadarmo a táto možnosť stále ostáva. iDoklade v prvej verzii nevedel viac ako iba vystaviť faktúru. Teší ma že si iDoklad odporúčal známym, ale ak by mal málo funkcií, tak to by na odporúčanie známym súčasnosti nestačilo. Zváž prosím, ktoré predplatné bude najlepšie, ale či sa nevojdeš do predplatného zadarmo. Sme radi za každého aktívneho používateľa.

        6. blank Dušan Peško píše:

          David uvedené ceny sú s DPH pri ročnom predplatnom (pri platbe na rok sú 2 mesiace zdarma). Pokiaľ ide o zálohové faktúry tie predsa v iDoklade sú, rovnako ako dobropisy. Kde chýbajú v mobilnej APP-ke ? Pokiaľ ide o PDF podporu z mobilu, iste bude rozdiel medzi iOS, Androidom a Windows Phone, ale predávam požiadavku na vývoj.

        7. blank Dušan Peško píše:

          Tomáš, predplatné sa týka súčasným používateľov až do septembra. Každý doteraz založený účet má na tri mesiace prémiové predplatné ako bonus. Pokiaľ ide o SLSP a mBank, práve to je dobrá správa, SLSP máme v pláne vývoja a osobne sa prihovorím aj za mBank. Trochu nám komplikuje situáciu to SLSP posiela výpisy v PDF. iDokladu sa údaje lepšie čítajú z textových notifikácií.

        8. blank Dušan Peško píše:

          Slovensko je z pohľadu platieb zaujímavá krajina. Banky na Slovensku napríklad ako prvé v rámci Európy vyskúšali čipové karty a tuším aj bez kontaktné platby. Predplatné iDokladu zavádzame skôr, ale spolu s tým aj možnosť možnosť využívať telefonický hotline a rýchlejšie reagovať na potreby slovenských zákazníkov pokiaľ ide o požiadavky na rozširovanie funkcií. Ako súčasný používateľ iDokladu do konca augusta získaš tri mesiace od nás ako vernostný bonus. Urobíme všetko preto aby od septembra boli naše služby pre teba prínosom aj za peniaze.

        9. blank Dušan Peško píše:

          Áno, Marek je to tak. Vychádzali sme zo štatistík, že viac bankových účtov využíva malá skupina používateľov. Väčšina podnikateľov používa iba jeden účet, lebo chcú ušetriť bankové poplatky a preto viac účtov v iDoklade nepotrebujú. Rozdiel medzi Základným a Obľúbeným predplatným je nízky. Budem rád ak nám zachováš svoju priazeň.

    10. blank Ivan píše:

      Ak ma niekto viacero malych firiem, je mozne platit jedno predplatne? Lebo ak nie, poplatky su likvidacne. Ak chceme mat viacero radov cislovania faktur, tiez bolo potrebne zalozit si viac uctov. Takze ak bude moznost vyuzivat na jednom platenom ucte viacero firiem a viacero ciselnych radov faktur, tak predplatne zvazim v opacnom pripade ma skuste niekto presvedcit, preco by som mal ostat vyuzivat iDoklad pri dnesnej sirokej ponuke systemov na online fakturaciu.

    11. blank Mokran píše:

      Doteraz zaujimavy produkt prave svojou bezplatnostou, ale zda sa ze bezplatne uzivanie bolo len zamienkou – skvely marketing ci skor trik aky sa dnes hojne pouziva na akviziciu dostatocneho poctu uzivatelov, ktori si za dlhsie obdobie zvyknu a potom „lahsie“ zaplatia. Spominam si na propagaciu produktu, ktora zvyraznovala prave bezplatnost a ubezpecovala uzivatelov aj tych buducich, ze to tak bude, zostane atd. Osobne platenie za tento produkt uz len z principu zvazim, su aj ine moznosti.

      1. blank Dušan Peško píše:

        Mário, zachovávame bezplatnosť tak, aby iDoklad ostal zadarmo pre tích, čo začínajú podnikať, alebo podnikajú v malom a potrebujú občas vystaviť faktúru. Ale chceme ho oveľa viac rozvíjať smerom k potrebám podnikateľov a firiem, ktoré potrebujú v cloude úplný aparát pre podnikanie. Ako píšeš, vždy sú možnosti na výber a som rád, že platenie za vyššiu funkcionalitu a podporu ešte zvážiš.

        1. blank Mokran píše:

          Dušan, zvážim znamená že zvážím serioznejšieho partnera ako Cigler software teda firmu, ktorá jednoducho vedome klamala svojich zákazníkov masivnymi reklamami že idoklad bude vždy zadarmo. Produkt zadarmo ako ho prezentujes po uprave je nepouzitelny. To čo si urobil so svojim timom voči zakaznikom sa vola espresivne podraz, klamstvo ešte treba tomu dodať formulku čo napr. použiva Telecom … pre blaho zakaznikov, skvalitnenie služieb atd v preklade – plnenie našich vreciek, veď oni si pohundru a zostanu. Nezostanem už len z principu. Želam veľa uspechov, už hladam ine riešenie

          1. blank Dušan Peško píše:

            Mário, aj tebe želám veľa úspechov. Som rád že Ti iDoklad bol bezplatným pomocníkom pri podnikaní počas celej doterajšej prevádzky.

            1. blank Martin píše:

              Pan Peško,
              v tejto jednoduchej vete ste ukazali svoj charakter a charakter celej Vasej spolocnosti.

              Ziadna reakcia na podstatne a opravnene obvinenie, respektive popis Vasho podvodu na pouzivateloch, ale zato prianie uspechu.

              To co a akym sposobom ste urobili, je v prvom rade neeticke a Vasa reakcia je arogantna a iromicka.

              Najhorsie na tom je to, ze si to uvedomujete a verejne prezentujete z pozicie persony, ktora si je ista svojim postavenim v tejto zalezitosti a tym, ze vacsina oklamanych pouzivatelov Vam Vas podvod na nich pravdepodobne odpusti.

              V pripade tychto ludi nepojde o to, ze na to maju financne prostriedky narozdiel od inych.
              Ide o to, ze Vam zostanu zvacsa osoby ktorym je jedno, ze svojim zotrvanim u Vas podporia prehlbovanie neetickosti podnikatelskeho prostredia v nasej krajine a jeho rozklad.

              Je naozaj smiesne vase tvrdenie, ze trvate na tom co ste stale tvrdili a to, ze bezplatna sluzba zostane navzdy bezplatnou.
              To by ste mohli tvrdit aj v pripade, kedy by ste ludom bezplatne nechali iba pristup k uz vystavenym dokladom a moznost vystavit kazdy mesiac jeden dalsi.
              Tento moj priklad ma podstatne blizsie k terajsiemu stavu, ako Vase dlhorocne lakanie ludi na bezplatnost a nasledne spoplatnenie drvivej vecsiny uplne beznych funkcii (zalohova faktura, vlastne logo, schemy, automaticke upomienky…)

              Presne taketo podvody a nasledna ludska lahostajnost voci nim nas vsetkych raz prevalcuju.

              Ja Vam neprajem uspech, bolo by to neeticke.

              Prajem Vam neuspech celej tejto akcie a mnozstvo silnej konkurencie, ktora svojim pristupom ukaze ludom, ze aj v podnikani este stale nieco znamena ludskost, charakter, cestnost…

              S pozdravom, Martin Zelienka.

            2. blank Martin píše:

              Peter, tu nejde o to, ci ma niekto davam nieco zadarmo alebo nema.
              Tu ide o podvod pri ziskavani potencialnych zakaznikov, vytvarani si databazy s milionmi kontaktov, sledovani spravania sa pouzivatelov, ziskavani citlivych udajov a to pod prislubom bezplatnosti, ktora sa nasledne „scvrkla na par bezplatnych kliknuti v systeme“.
              Ludia s postojom ako je ten tvoj a s pristupom aky ma spolocnost Cigler su nebezpecni pre vsedkych slusnych ludi okolo seba.
              Dokazu totiz svojim nekorektnym a bezcharakternym postojom nakazovat ostatnych okolo seba a pri castom prezentovani tohto postoja vyvolat efekt vcelieho roja.
              Nakoniec sa postup zalozeny na ubohych hodnotach zacne javit ako jediny spravny.

            3. blank rburza píše:

              Petrovi ďakujem za pochopenie. Asi si tak, ako odporúčame, prečítal Podmienky použitia, kde je jasne napísané (žiadne malé písmená), že v budúcnosti si Prevádzkovateľ vyhradzuje právo aplikáciu spoplatniť. Teda žiaden podvod, ale cca 5 rokov obojstrannej bezplatnej spolupráce a teraz až 3 mesiace na výber vhodného predplatného, ktoré bude pre mnohých naďalej zadarmo.

            4. blank Martin píše:

              Pre raketovu burzu:
              „iDoklad je zadarmo a vzdy bude zadarmo“..
              iDoklad 5 rokov, ako pisete, vyzeral nejak, to „nejak“ bolo prezentovane ako som uviedol v uvodnej vete.
              .
              Cize ako som napisal, tu nejde o to, ze niekto ma do smrti robit zadarmo.
              Ide o to, ze nema pisat v podmienkach cokolvek, ak to odporuje alebo z podstaty a od zakladov vyvracia to, na com je postavena cela jeho prebiehajuca kampan.
              .
              To, co teraz zostane zadarmo nie je doterajsi iDoklad a zdaleka ani iDoklad, ktorym Cigler zacinal.
              .
              Samozrejme, za vsetko kvalitne sa ma platit, ak to kvalitnym ma zostat.
              .
              Cigler ale od zaciatku kampane nerozpraval o tom, ze jeho predaje klasickeho softveru padaju zavratnym tempom a preto vymyslel novu strategiu zachrany spolocnosti.
              .
              Cigler sa od zaciatku prezentoval ako silna spolocnost, kvoli ktorej klasickym produktom sa podnikatelia idu „potrhat“ a ktora chce dat „nieco zadarmo“.
              .
              Zadarmo iDoklad, ktory bude stale zadarmo a pouzivatelia sa v ziadnom pripade nemaju bat toho, ze by to tak niekedy nebolo.
              .
              Polozim vam uz iba dve otazky, skor recnicke, nakolko vsetci nespokojny pouzivatelia na nu odpoved poznaju a prave kvoli tomu su nespokojnymi.
              Ak uz nic ine, zostalo teraz zadarmo aspon vsetko to, s cim Cigler v iDoklade zacinal?
              Zostali zadarmo vsetky funkcionality Android/Apple apliacie, za ktoru si uz pouzivatelia zaplatili?
              .
              Prosim vas, neznizujte sa este viac, ako ste to uz urobili, nie je to spravne voci pouzivatelom vasich aplikacii a nesvedci to o sile, ale naopak o slabosti spolocnosti Cigler.
              .
              Nie je to spravne, aj ked ste si uz mozno zvikli na to, ze v „demokratiskom“ svete si moze robit ktokolvek, cokolvek, ak si za svojim nazorom, hoc zlym a mylnym, dokaze stat dostatocne dlho a ostatnych tym doslovne unavit.
              Nic to ale nemeni na skutocnosti, ze slova ako korektnost, cestnost a slusnost sa este stale, nastastie, daju vysvetlit iba jednym sposobom.

            5. blank Martin píše:

              Tomas prosim ta, mam z tvojich par viet dojem, ze si slusny clovek, nepodporuje preto klamstvo, ani keby islo o 0,01 € na rok.
              Zarabat mozu, ale na niecom navyse, nie na tom, co malo byt stale zadarmo.
              Nech sa zaraba trebars na vylepseniach z poslednej doby, ale nie na elementarnych funkcionalitach.

            6. blank Dušan Peško píše:

              Áno Martin, ak ostane účet v predplatnom Zadarmo, tak bude k starších faktúram možnosť prístupu na čítanie.

            7. blank Dušan Peško píše:

              Áno, Kamila, pre vystavovanie faktúr postačí predplatné zadarmo. Počet kontaktov je 5, ale možnosť kontakt aktualizovať a vystaviť faktúru na iný bude.

            8. blank Kamila píše:

              ďakujem, kontakty som chcela zredukovať, ale vypísalo mi, že sa nedajú zmazať, lebo sú použité vo vystavených faktúrach, ako teda kontakty zredukujem?

            9. blank Dušan Peško píše:

              Až do konca augusta bude možné používať všetky kontakty. Potom v predplatnom Zadarmo Vám dá iDoklad na výber, ktorých 5 kontaktov sa má zachovať. pre nové faktúry. Ostatné adresy budú sivé, budú viditeľné, lebo boli použité na predošlých dokladoch.

            10. blank Kamila píše:

              ďakujem, to je všetko čo som potrebovala vedieť, pekný deň, Kamila

            11. blank Dušan Peško píše:

              Michal ďakujem za príspevok a ocenenie jednoduchosti iDokladu. Beriem aj podnet ku kritike komunikácie, vždy sa dajú veci urobiť ešte lepšie. V čom by sme mali zabojovať, ale Váš odchod k Superfaktúre nebol aktuálny ? čo by sa Vám ako zákazníkovi iDokladu v rámci predplatného pre Vaše 3 firmy páčilo ?

            12. blank Dušan Peško píše:

              Pavle, chápem že pre 2 firmy sa predplatné zdvojnásobuje, a chápem že v oboch firmách riešite otázku, či ostať v iDoklade, ale prejsť na iný systém. Bol by som rád, ak by prínosy iDoklade pre oba firmy boli vyššie ako úspora pár desiatok Eur za ročné predplatné. Nechcem cenu bagatelizovať, správny podnikateľ by mal zvážiť každý náklad, ale dávam na zváženie aj to že v predplatnom ponúkame telefonickú podporu a väčšiu mieru orientácie na potreby slovenských zákazníkov.

            13. blank Dušan Peško píše:

              Ďakujem, to je celkom zaujímavý podnet Peter. Možnosť aby sa variabilný symbol nemenil a bol stále rovnaký pre toho istého odberateľa zaradíme do zoznamu pripomienok od zákazníkov.

            14. blank Peter píše:

              Dakujem, velmi by som to ocenil. V podstate som spokojny ale toto mi velmi chyba, ak to bude dorobene, nebudem vahat a kludne si aj zaplatim.

            15. blank Dušan Peško píše:

              Marek, naozaj zaujímavý príspevok aj cenové porovnanie. Možno na spresnenie, iDoklade na rozdiel od Money S3 je služba v cloude, za dáta všetkých používateľov (aj nekatívnych) platíme na mesačnej báze výpočtový výkon a dátové kapacity. Money S3 je vždy nainštalované na počítači používateľa, takže tam je možné softvér dodať aj za jednorázovú cenu. Je to podobné ako kúpiť si DVD film, alebo prenajať káblovku. Ale pokiaľ ide o kalkuláciu že by sa Money S3 na fakturáciu dalo používať aj bez aktualizácie, tak to nie dobrý nápad. Aj vystavené faktúry podliehajú legislatívnym zmenám (Kontrolný výkaz, overovanie platiteľov DPH) a tri roky stará verzia Money S3 by to nerobila správne ani dnes. Každopádne budem rád, ak každý používateľ zváži pre a proti a vyberie si to najlepšie pre svoju firmu z našej ponuky alebo od konkurencie. Ak to bude napokon riešeni od nás budem rád.

            16. blank Dušan Peško píše:

              Karol, adresár a vyfstavené faktúry sa dajú z iDokladu vyexportovať do Money S3, Pohody a Altus Vario. Video návod na export je tu http://www.money.sk/money-news/ako-money-a-idoklad-usetria-vase-peniaze-a-cas/

            17. blank Dušan Peško píše:

              Ďakujem za otázku Tomáš, službu fapi detailne nepoznám, ale požiadam analytikov aby sa na to pozreli. Ako konkrétne by automat na vystavovanie faktúr mal v iDoklade pracovať aby bol pre používateľov prínosom ?

    12. blank Katarína píše:

      Dobrý deň prajem,
      chcem sa opýtať či majú vaši klienti, ktorí si platia money a taxedit nejaké zvýhodnenie na idoklad oproti ostatným užívateľom idokladu. Taktiež sa chcem opýtať ako bude vyzerať samotné spoplatnenie napríklad v mojom prípade, kde moji klienti využívajú idoklad iba na vystavené faktúry a ja si ich potom importujem do money. Tých klientov je samozrejme viac a ja si teraz neviem presne predstaviť, že im poviem, aby si idoklad platili. To skôr skončia s využívaním tejto služby a mne sa tak pridá ďalšia práca navyše. Dúfala som, že predplatitelia Money budú mať túto službu naďalej zadarmo ako uľahčenie práce účtovníka. Ďakujem

    13. blank Michal píše:

      Ako často budem môcť meniť kontakty pri free verzii, alebo 5 kontaktov ktoré vyberiem bude nemenných?

    14. blank Peter píše:

      Najpr nahlas hovorite, ze nikdy to nebude spoplatnene, potom pribudaju funkcie a clovek zacne seriozne v aplikacii pracovat a teraz neprijemne prekvapenie. Tolkym znamym som vas odporucal a teraz sam rozmyslam nad odchodom.

    15. blank David píše:

      Ceny sú z DPH alebo bez iDoklad využívam od začiatku, a už keď sa ma za neho platiť tak by som uvítal prepracovanie aplikácie chýbajú tam základne veci ako napr vystavenie zálohovej faktúry uvítal by som aj prevod do PDF a náhľad pre tlač rovno z mobilu

    16. blank Tomáš Bujna píše:

      „iDoklad bude vždy zadarmo…“ hlasil slogan este pred cca pol rokom. Nuz toto je poriadny podraz na uzivatelov – zadarmo pre 5 kontaktov. A oznamite to 3 dni pred spustenim – super podraz na pouzivatelov… Zmena pocas kalendarneho roka – maximalny podraz na uzivatelov! A co ziskame predplatnym – dokonca ani moje banky (mBank a SLSP) nemozem pouzit na synchronizaciu… a uz mam platit… naco bolo dobre rozdelenie na SK/CZ? Aka specialna a extra SK podpora? Ziadna… VUB? no to je snad vtip… mne maximalne vyhovovalo doterajsie riesenie – akurat ste oklamali uzivatelov a to poriadne…

    17. blank martin píše:

      Spoplatnená je iba SK verzia? Tomu mám ako rozumieť?

    18. blank Marek píše:

      „Viac bankovych uctov vystavovatela“ je az v tretom predplatnom? Znamena to, ze pokial mam a potrebujem dva bankove ucty, ale inak by mi stacilo vyuzivanie predplatneho „zadarmo“, musim si dat predplatne „oblubene“? Doplnam, ze o parovanie FA s bank. uctom nemam zaujem. Dakujem.

    19. blank Miso píše:

      V prvom rade si myslim ze tento krok je veľká chyba
      100tis free užívateľov neznamená ani náhodou ze bude co i len 10% z toho platiacich – každá firma ktorá prešla na platený model možno získala par peňazí ale hneď ako sa objavia alternatívne riešenia zákazníci sa presúvajú
      Na druhej strane online userbase 100tis mohol byť pre vás dobra testovacia vzorka na skúšanie ako ľudia reagujú na software. Totiž trackovaci kód na monitorovanie správania toľkých ľudí do Windows aplikácie nedostanete.
      Btw, windows nie je jediný operačný systém

      A co je hlavné? Ja som využíval idoklad len ako fakturacny nástroj. Totiž žiadna účtovníčka za 20rokov co podnikam nepouživala nikdy money3s takže namiesto excelu som robil faktúry tu a aj tak to skončilo tlacenim a odnesenim obálky lebo prepojenie na pohodu ci kros nikdy neurobíte :(
      Ale prajem veľa šťastia v podnikaní a akurát si idem hľadať free riešenie vo funkcionalite aká mi stačí

    20. blank Miso píše:

      Jaj a ešte ma napadla jedna vec.

      Totiž ak ste roky zverejnovali na webe ako je idoklad zadarmo a co vsetko dokáže, z právnej stránky ide o verejný prísľub (nakoľko ste nikde neuviedli ze nejde)
      Bude sranda ak vás teraz začnú žalovať o náhradu škody :-) isto sa nejaký vypocitavec hlavne v Česku nájde – je to národ vydrbancov tak ci tak :-)

      1. blank Dušan Peško píše:

        Miso, táto diskusie je verejná, rešpektujem iné názory aj kritiku na našu adresu, ale prosím neurážajme sami seba navzájom a už vôbec neurážajme naše národy.

    21. blank Peter píše:

      Ja tomu celkom chápem. Prečo by mal niekto niečo dávať zadarmo ? Ja som to ani veľmi nechápal, že poskytujete službu grátis a tento krok spoplatnenie som aj očakával. Samozrejme ostávam, zvykol som si.

    22. blank David píše:

      No a v aplikácii sa zálohová fa vystaviť nedá ani klasická fa zálohová sa da vystaviť iba na stranke

      1. blank David píše:

        Oprava ak si zapnete app tak je tam iba prehľad a zlá a vystaviť sa da iba klasická faktúra aj pozrieť zálohová fa a dobropisy jedine ze web

    23. blank TOP SANI píše:

      Omylom som zmazal faktúru a nemôžem ju nájsť to doriešte nealko ta fa mi chýba a tento super štát mi šupne pokutu .inak ok

      1. blank Dušan Peško píše:

        Ďakujem za tip, možnosť vrátiť sa k omylom zmazanej faktúre zadáme analytikom na premyslenie a návrh riešenia.

    24. blank Marek II píše:

      V prvom rade veľmi oceňujem 2-ročný bezplatný prístup do iDokladu, je za tým iste veľa práce a programovania… Mám rád túto aplikáciu. Súhlasím so spoplatnením, veď za vykonanú prácu nech sú vývojári a zamestnanci zaplatení. Len neviem prečo ste spoplatnenie realizovali na porovnateľnej báze Cloudu, ako má Adobe a Microsoft na svoj software. Ak sa chválite 100.000 používateľmi, je potrebné za mesiac účtovať v priemere 7€ s DPH od každého jednotlivého užívateľa programu?? Len pre porovnanie aj vaša Money S3 Lite, Mini verzia v akcii sa dá teraz kúpiť za 59-75€ a aspoň som sa tak stanem vlastníkom programu; môžem ju ju používať napríklad 3 roky, a navyše si ani nemusím platiť za každoročný upgrade, pretože sa daná verzia dá používať iba ako fakturačný software pre vystavovanie faktúr, prípadne bankových a príjmových dokladov. Iné funkcie ani nevyužívam, nakoľko reálne účtovníctvo robí účtovníčka v inom programe. Pri vašom najdrahšom variante iDokladu (čo je funkčne slabšie od Money S3) to za rok predstavuje sumu 138,96€. Preto sa mi cenové rozdelenie hladín javí od vás ako agresívne nastavené. A celé to budí dojem – a vlastne sa mi aj splnilo presvedčenie, že cieľom bezplatnej verzie bolo nalákať zákazníkov a potom „udrieť“ mocnými „modernými marketingovými nástrojmi“. Zvážim, uvidím, ale je to podpásovka. Ak by najvyšší program bol za cenu obľúbeného, z môjho uhla pohľadu by to nepredstavovalo problém.
      http://www.money.sk/money-s3/cennik/

    25. blank Miro píše:

      Prvý krát ste ma veľmi slušne povedané nahnevali keď som si kúpil od vás aplikáciu do mobilu a potom ste ju už dávali zadarmo a teraz keď ste to spoplatnili

    26. blank Peter píše:

      Budú sa dať vystavovať pravidelné mesačné faktúry s rovnakým VS?

    27. blank Ivan píše:

      Presne tak. “iDoklad bude vždy zadarmo…” kedysi bolo na webe. A teraz to chcu spoplatnit !! Cele zle, odchadzame a tak isto aj dalsich 10 klientov. Len lutujeme ze sme idoklad vobec stretli, ze nam takto podrazi nohy ! Odpad !!

      1. blank Pavel píše:

        To nebylo kedysi, to je tam jeste dnes! Cituji: „iDoklad je zadarmo

        Žiadne poplatky, žiadne skryté náklady. iDoklad je jednoducho zadarmo. Po 25 rokoch vývoja účtovných a ERP systémov svoje skúsenosti radi zúročujeme aj v službe pre živnostníkov a malé firmy. Založte si bezplatný účet. Zaberie to len pár minút. VYSKÚŠAJTE ZADARMO“

        1. blank rburza píše:

          Je rozdiel „navždy zadarmo“ a „zadarmo“. iDoklad je skutočne stále zadarmo a pre dlhšie registrovaných zákazníkov bude bez obmedzení zadarmo až do konca augusta. Slogan „navždy zadarmo“ používa naša konkurencia. My máme v Podmienkach použitia už cca 5 rokov jasne napísané (žiadne malé písmená), že v budúcnosti si Prevádzkovateľ vyhradzuje právo aplikáciu spoplatniť. Teraz prišiel ten čas a máte až 3 mesiace na výber vhodného predplatného, ktoré bude pre mnohých aj naďalej zadarmo.

        2. blank rburza píše:

          Dobrý deň,
          ako registrovaný zákazník máte najvyššiu verziu Prémiového predplatného až do 31.8.2016 zadarmo.
          Po 1.6.2016 sa Vám priamo v aplikácii iDokladu zobrazí cenník predplatného a Vy si môžete niektoré predplatné vybrať od 1.9.2016.
          Zobrazí sa pop-up okno, kde si môžete zvoliť predplatné Zadarmo.
          Ak si vyberiete Obľúbené, tak ho viete obratom uhradiť napr. platobnou kartou a hneď Vám príde aj faktúra.

    28. :D Čakal som kedy to príde,.. DOVIDENIA !

    29. blank David píše:

      Stale mi neodosla odpoved preco sa a aplikácii nedá vydať zálohová fa dá sa to iba cez web

    30. blank Karol píše:

      Zdravím, dá sa exportovať iDoklad -myslím adresár a faktúry do POHODY? Dík

    31. blank Alena píše:

      Dobrý deň,
      kde mám nahlásiť výber predplatného?
      Chcela by som ročné „Obľúbené“.
      Ako to budem platiť? pošlete faktúru?
      Fa bude vystavený kedy? na začiatku alebo na konci obdobia?
      poprosila by som toto špecifikovať.
      Ďakujem
      A.

    32. blank Dušan Peško píše:

      V mobilných aplikáciách je podporovaná podmnožina najčastejšie používaných funkcií. Pokiaľ ide o zálohové faktúry, počítame s tým, že ich v blízkej budúcnosti do mobilných APP-iek doplníme.

    33. blank Martin píše:

      Ak prestanem iDoklad používať, budem mať prístup k mojím starým faktúram? Napr. iba v režime čítania?

    34. blank Kamila píše:

      dobrý deň, chcem sa spýtať, ak len vystavujem faktúry a nič iné nevužívam, je možné mať fakturácu zadarmo? ďakujem, Kamila

    35. blank Stano píše:

      Znovu pekný príklad toho, že nič nie je zadarmo. Vytiahnuť eurofondy z EU a ešte aj ryžovať na produkte, ktorý bol prezentovaný ako FREE. Zas vyhral mamon nad zdravím rozumom a serióznosťou. :-(

    36. blank Pavel píše:

      Dobry den,

      uctuji v idoklad.sk manzelku a syna a mam zajem provozovat idoklad.sk bezplatne. Co potrebuji a v bezplatne verzi neni, jsou zalohove faktury a vice kontaktu. Doporucite mi bezplatne reseni abych mohl zalohove faktury a kontakty pouzivat aspon do konce roku? Je mi jasne, ze za sluzbu zadarmo nemohu nic vymahat, nicmene kdyz jsem na zacatku roku z ucetniho programu Alfa od Kros na idoklad.sk prechazel, byla mne nabidnuta sluzba zdarma. Jeste dnes pisete „iDoklad je zadarmo. Žiadne poplatky, žiadne skryté náklady. iDoklad je jednoducho zadarmo. Po 25 rokoch vývoja účtovných a ERP systémov svoje skúsenosti radi zúročujeme aj v službe pre živnostníkov a malé firmy.“

      Nenechat dobehnou ucetni rok v puvodnim rozsahu zdarma povazuji za neferove. Nezbyde me totiz jine reseni nez vsechny doklady za 5 mesicu manualne prenaset do jineho ucetniho systemu a nebo zaplatit za 4 mesice x 2 firmy nemalou castku. Takze je to past. Nechci kritizovat, na prelomu roku s vcasnym upozornenim bych Vas krok pochopil. Proto upozornuji, ze by bylo spravnejsi nechat sluzby dobehnout do konce roku.

      Take jsem nepochopil, proc idoklad.cz jede dal v puvodnim rezimu a idoklad.sk, sluzby zpoplatni uprostred ucetniho obdobi.

      Zdraví Pavel Schauer

    37. blank Tomáš píše:

      všetci by sme to mali radšej zadarmo. to je samozrejmé. no z mojho pohľadu je tých pár eur ročne úplne v pohode. systém je to super a v mnohom to pomáha. Čo mi však chýba a aj som to písal dávnejšie na podporu, je automat na vystavovanie faktúr. Nebude? Podobne ako fapi.cz

    38. blank Boris píše:

      Mozno by bolo dobre zvazit ci by nebol lepsi model kde bude kazda funkcia samostatne spoplatnena a ja ako zakaznik si budem moct zvolit co chcem vyuzivat. Co sa mi nepaci aj ked je to prezentovane ze bude stale free je fakt ze ste nabrali vela ludi do systemu prave pre jeho bezplatnost a potom najvyuzivanejsie veci poposuvali do spoplatneneho rezimu. Napr. LOGO je uplny zaklad. No skoda.. uvidime co prinesiete. Musim sa pozriet ci som tiez mobilnu aplikaciu neplatil ale ak ano tak co potom ked si neham free konto ? Hlavne co je vyhoda oproti inemu spoplatnememu systemu aby sme ostali ? V cene az tak rozdiel nie je. Mozno by to chcelo menej brat a mat viac zakaznikov platiacich ako konkurencia.

      1. blank Dušan Peško píše:

        Boris tip aby bola každá funkcia samostatne spoplatnená je zaujímavý, budeme o tom uvažovať. Pokiaľ ide cenník a funkcie, všetko sa vyvíja. Som rád tejto diskusii, aj keď je kritická, názory zákazníkov nás zaujímajú a budeme ich premietať do vývoja a smerovania iDokladu na Slovensku.

    39. Dobrý deň,
      produkt iDoklad sa mi páčil kvôli jednoduchosti už od začiatku… využíval som ho len ako výstup na tlačiareň. Do roka ich vystavím len zopár a tak mi úplne postačoval. Po istom čase sa spoplatnila mobilná verzia, ktorú som použil asi 2x … ale aj keď som ju nepoužíval kúpil som ju, ako takú malú vďaku za služby zdarma. Čo ma prekvapilo, že už po pár dňoch je znovu zdarma?

      Keby hra okolo iDoklad nebola riadená nenažratými menežérismi, ktorí už meno Cígler Software budovať nemusia a ide im len čísla, tak by som aj rozmýšľal si predplatné zaplatiť.

      Postavili ste úplne nechutný model, ako z toho niečo NA SILU vyžmýkať: spoplatniť len SK, max 5 kontaktov (samozrejme dáta máte v cloude, tak presne viete čo obmedziť), odstaviť to v strede roka, informovať pár dní vopred, cenník „Od XY“, min cena za 60 € / rok (pri takom množstve klientov mohla ísť oveľa nižšie, to už radšej MoneyLITE).

      Už len samotné dáta, ktoré máte v cloude musia mať pre Vás obrovskú hodnotu. Dokonalým prehľadom trhu ho môžete pekne ovládať, začleniť a zarobiť aj mimo SW.

      Miesto tohto agresívneho postupu ber alebo vypadni si už tí Vaši myslitelia mohli fakt vymyslieť niečo lepšie. Mali ste možnosť vytvoriť / vymyslieť príjem na miestach, ktoré by si mal zákazník chuť zaplatiť a necítil by sa byť podrazený.

      Celý tento postup okolo spoplatnenia produktu iDoklad vo mne vyvolal absolútne zlý obraz o praktikách spoločnosti Cígler Software. Verím, že aj u iných sa Vám podarilo si Vašu značku pekne podupať a pocítite to aj na iných produktoch.

      O pár mesiacov ten cenník alebo obmedzenia budete nútený znížiť či dokonca úplne odstrániť, ale to tu už budú iný hráči.

      Vývojárov pozdravujem a ďakujem :)

      1. blank Michal píše:

        Ja to citim presne takto isto!

    40. blank Katarína píše:

      „Nástup cloudu vytvoril novú perspektívu pre ekonomické softvéry – a nás inšpiroval k vytvoreniu iDokladu, ktorý bol zároveň odpoveďou na potreby našich klientov. A hoci bezplatný softvér sa môže niekomu javiť ako zlá investícia, my to tak nevnímame. Klienti oceňujú náš prístup, sú nám preto verní a ich počet dlhodobo rastie,“ hodnotí úspech Dušan Peško, CEO Cígler Software na Slovensku. A dodáva: „Pokorenie hranice 2 milióny vygenerovaných faktúr za necelé štyri roky považujeme za veľkú satisfakciu.“

    41. blank Katarína píše:

      Dnes je všetko inak :(

    42. blank Dušan Peško píše:

      Martin ďakujem za pozdrav, vývojárom ho odovzdám. Pokiaľ ide o dáta zákazníkov eanalyzujeme ich a nezískavam z nich žiadne informácie. Samozrejme robíme si štatistiky, koľko máme účtov, ako sú zákazníci aktívny, koľko je sumárne vystavených faktúr a pod. Všetko s cieľom zistiť čo sa zákazníkom páči, a čo používajú. Zavedenie predplatného má za cieľ zvýšiť kvalitu služby smerom k potrebám slovenských zákazníkov. Chápem, že platiť nie je populárne, získať za to vyššiu hodnotu v podobe lepších služieb zákazníci ocenia.

    43. blank Tomáš píše:

      Se zpoplatněním jednotlivých fcí souhlasím… využívám 3 věci z nejvyššího tarifu, ale nemám zájem o hotline (asi to nejdražší – protože lidi), zároveň mi jsou na nic výdaje… předpokládám, že podobná změna se objeví i v ČR a rád bych aby tam byla v co nejlepší formě a způsob PAYG by byl super.

    44. blank Michal píše:

      Dobrý deň, využívame idoklad pre 3 spoločnosti, pre jeho jednoduchosť a bezplatnosť. Rozumiem, že chcete svoje doterajšie úspechy monetizovať, lebo obed zadarmo neexistuje. Na druhej strane budeme veľmi zvažovať základné balíky superfaktúry. Celú komunikáciu spoplatnenia nepovažujte za zvládnutú. Skúste si tie argumenty na začiatku oznámenia ešte raz prečítať ako zákazník. Žiadny benefit pre neplatiacich zákazníkov v smere k vyššej verzii som nenašiel, akurát ste obmedzili funkcionalitu, tak, že zvažujeme odchod. V každom prípade Vám želám úspech.

    45. blank Roman píše:

      Dobry den,
      povodne som nechcel pisat, ale chcem sa podakovat za takmer 3 roky prace s dobre fungujucou aplikaciou.
      Rozumiem ze iDoklad v takejto velkosti nemoze byt zadarmo navzdy a ocakaval som, kedy pride k spoplatniu funkcionality, ktora nepatri k zakladnym veciam potrebnym pre fakturovanie.
      Nerozumiem vsak nezaradeniu niektorych zakladnych veci do bezplatnej verzie. Konkretne su to Zalohove faktury, dobropisy a logo na fakture. Podla mojho nazoru su to zakladne veci ktore pozdujem od aplikacie na vystavovanie faktur.
      Aj ked som ziadnu predfakturu ani dobropis zatial nepotreboval vystavit, ak niekedy takato situacia nastane, potrebujem aby bola okamzite dostupna bez toho aby som potreboval prechadzat na platenu verziu.
      Dalsej veci ktorej nerozumiem, ze zaradenie exportu do Money do platenej verzie. Pochopim spoplatnenie do Pohody, Krosu a inej konkurencie. Prislo by mi to ako dobra vzajomna podpora produktov medzi iDokladom a Money, ale asi nie. (export do uctovneho softveru som taktiez este nevyuzil)
      Preto ma celkom zaujima ako ludia zareaguju, ale pozor, ak raz odidu, tak uz sa tak lahko nevratia.
      Drzim vam palce, iDoklad je dobry, vyladeny nastroj, ale asi vam nie uplne dobre vysiel tento krok so spoplatnenim a nie dobre ste nastavili ci uz funkie pre bezplatnu verziu alebo aj cenotvorbu.
      pekny den

      1. blank Dušan Peško píše:

        Roman, ďakujem za príspevok a rozbor niektorých pálčivých tém. Pokiaľ ide o export údajov do účtovníctva, protokol je spoločný pre všetky programy, v API to nerozlišujeme a preto ani v cenníku, aj keď zvýhodniť Money je zaujímavý nápad. To ako ľudia reagujú je vidno aj z tejto diskusie, ale všetci poznáme internet – kritika je hlasnejšia ako pochvala. Preto si vážim všetkých autorov diskusných príspevkov a ďakujem im na konštruktívne príspevky.

        1. blank Katarína píše:

          Pán Peško, nie že zvýhodniť Money je zaujímavý nápad, ale podľa mňa by to malo byť v prvom rade pre vás prioritou uprednostniť si svojich klientov, ktorí využívajú Money. Podľa môjho názoru by mali byť spoplatnení práve tí klienti idokladu, ktorí Money nevyužívajú, alebo chcú urobiť export z idokladu do konkurenčného programu.

      2. blank Tomáš píše:

        niekto príde na moju stránku a chce si objednať moju službu/produkt. Vypíše objednávku (tu začína fapi) a následne dostane z fapi automaticky vygenerovanú fa., ktorú keď uhradí, dostane objednaný produkt/službu. Fa by sa cez Vašu službu dostala automaticky medzi ostatné fa v idoklade. Majú to ešte aj automaticky sprárovávané s niektorými bankami.

    46. Dobry den.

      Suhlasim s panom Martinom Zelienkom.

      Dakujem, prechádzam na iny program.

      S uctou, Lubos Durcek

      1. blank Peter píše:

        Taak to teda dakujem :) Je to super nacasovane. Keby ste tuto zmenu k horsiemu predstavili o mesiac neskor, uz by som na iDoklad migroval dalsie dva subjekty. Takto ste mi velmi ulahcili odchod ku konkurencii. Suhlasim aj s tvrdenim, ze ste KLAMALI svojich zakaznikov. Donevidenia. PK

      2. blank Martin píše:

        Ospravedlnujem sa za neuvedenie podpisu k tomuto druhemu prispevku.
        S pozdravom, Martin Zelienka.

      3. blank Martin píše:

        Ospravedlnujem sa za neuvedenie podpisu k prispevku.
        S pozdravom, Martin Zelienka.

    47. blank Peter píše:

      Tak už sa minula dotácia z EU, ktorú idoklad pred časom dostal? Plánuje sa spoplatniť aj idoklad.cz?

    48. blank Gabriela píše:

      Páčil sa mi iDoklad, a rada som s ním pracovala, ALE aj 60 Eur ročne je dosť pre tých, ktorí vyžívaju ozaj len minimum z ponúkaných služieb a ešte k tomu pre 3 malé firmičky…. Zvážte, prosím, ešte punuku bezplatného modelu. Stačí ponechať možnosť vložiť vlasné logo a aspoň 20-30 položiek v adresári… Nerada by som odchádzala…

      1. blank Dušan Peško píše:

        Dobrý deň Gabriela, ďakujem za návrh, všetky návrhy a reakcie z tejto diskusie budeme zvažovať.

    49. blank Michal píše:

      Spoplatnit sluzbu uprostred roka je svinstvo, kedze nieje mozne prejst na ine uctovnictvo uprostred roka. Appku som si kupoval a vo verzii zadarmo mi nebude uz fungovat. Takze „nejako“ uz tento rok „doklepem“ v iDoklade a zatial si najdem nieco ine. :-(

    50. blank Peter píše:

      píšete: Teraz nájdete v iDoklade 4 predplatné služieb, z ktorých, a v to veríme, si vyberie každý. Od začínajúceho živnostníka až po menšiu firmu. Avšak jedno predplatné s neobmedzenou fakturáciou zostáva zadarmo.
      Podľa mňa je to hlúposť, pretože sa dá reálne vytvoriť len 5 faktúr! Pretože pri vytváraní faktúry sa zadáva adresa a tá sa spojí s vystavenou faktúrou. No a potom sa kontakt z adresára vymazať nedá, lebo je prepojený s faktúrou. Takže len 5 faktúr je ZDARMA! Len toľko :-)

      1. blank slavo píše:

        Vazeni s I dokladu Urobili ste riadny podvod na vsetkych uzivatelov co tu boli niekolko rokov ako som tu bol aj ja Ale ani nic ine sa od Vas ani cakat nedalo to je ten nas ceskoslovensky charakter Ked ste spustili tuto stranku ste lakali ludi na reklamu IDOKLAD NIKdY NEBUDE SPOPLATNENY kde je slogan ktory ste mali Od prvych chvil som Vas ziadal o skladovy program do dnesneho dna ste nic neurobili co sa tyka skladu Ale Sorry urobili ste Stihli ste ho nezmyselne spoplatnit A nanajvys v strede zuctovacieho obdobia.Prve co urobim tak si najdem iny program ktory ma tak nechutnne neobabre ako vy a ktory od prvej chvile mi povie co ma to vlastne bude stat a nie cca 120€ rocne Povedzte mi naco mi je program na uctovnictvo ked mam externeho ekonoma a ja potrebujem akurat vystavit fakturu a sledovat sklad max vystavit dodak

        1. blank Dušan Peško píše:

          Slávo, iDoklad je online fakturačná služba. Radi by sme v budúcnosti pridali aj funkcionalitu skladu, ale zatiaľ ideme smerom k faktúram, úhradám a evidencii prijatých dokladov. Skladov a dodacích listov sa naši zákazníci v budúcnosti dočkajú, zatiaľ môže byť užitočnou pomôckou pre fakturáciu zásob cenník. Pokiaľ ide o zavedenie predplatného, je to krok smerom, ktorý nám umožní vývoj zamerať smerom k potrebám zákazníkov, napríklad aj tých Vašich. Bezplatnosť nechávame zachovanú pre nenáročných zákazníkov v predplatnom Zadarmo, náročnejším ponúkame vyššiu funkcionalitu, vývoj nových vlastností a doplnkové služby.

        2. blank Mokran píše:

          dakujem, nasiel so efektivne riesenie. Zelam Vam taktiez vela uspechov

        3. blank Mokran píše:

          mna nahnevalo ze mi vymazali casti odpovedi tak som panovi Peskovi, ktory familiarne tyka uzivatelom napisal toto Mily Dusan Pesko, nielenze ste sa nekorektne zachovali svojim „marketingom“ voci uzivatelom a doslova oklamali pocas roku vsetkych uzivatelov idokladu ale neznesiete ani kritiku zoci voci a dovolujete si vymazavat z prispevkov uzivatelov ich odpovede resp. casti ich odpovedi – ako som zistil. To je ubohe. Coho sa tak bojite ked mate taky uzasny produkt ? Po tomto zisteni by som sa k idokladu nevratil ani keby mi za to platili. Hanba za takyto pristup vymazavat klientom odpovede a manipulovat takto verejnu mienku vo svoj prospech. Vymazanie odpovedi o Vas ako o firme vela napoveda. Ked si dovolite toto, co sa da od Vas cakat ? Kludne vymazavajte nepohodlne prispevky nadalej, aj tak Vam to nepomoze a nielen ja Vam nazor povieme inak verejne, kde ho vymazat nebudete moct.

          1. blank Dušan Peško píše:

            Mário, v tejto diskusii, často až veľmi kritickej sme doteraz ani ja ani kolegovia nevymazali jediný príspevok. Rešpektujeme kritiku od používateľov iDokladu, zamýšľame sa nad ňou a ak to bude možné tak kritizované veci aj napravíme. Chápem, že spoplatnenie nie je populárny krok, ale popri zachovaní jedného predplatného zadarmo, dáva možnosť ostatným zákazníkom získať rýchlejšie sa rozvíjajúcu fakturačnú službu pre ich podnikanie. Pokiaľ ide ale príspevky, ktoré nesúvisia s iDokladom, obsahujú linky na iné URL a sú opakovane pokladané do tohto blogu s tým istým textom ako odpovede na desiatky iných príspevkov, tak tie označujeme ako spam.

          2. blank Dušan Peško píše:

            Mário, v tejto diskusii, často až veľmi kritickej sme doteraz ani ja ani kolegovia nevymazali jediný príspevok. Rešpektujeme kritiku od používateľov iDokladu, zamýšľame sa nad ňou a ak to bude možné tak kritizované veci aj napravíme. Chápem, že spoplatnenie nie je populárny krok, ale popri zachovaní jedného predplatného zadarmo, dáva možnosť ostatným zákazníkom získať rýchlejšie sa rozvíjajúcu fakturačnú službu pre ich podnikanie. Pokiaľ ide ale príspevky, ktoré nesúvisia s iDokladom, obsahujú linky na iné URL a sú opakovane pokladané do tohto blogu s tým istým textom ako odpovede na desiatky iných príspevkov, tak tie označujeme ako spam.

      2. blank dpesko píše:

        Peter, možno sa to tak javí z jedného uhla, ale faktúry možno na rovnakú adresu vystaviť aj opakovane, alebo existuje možnosť nepoužívanú adresu prepísať na novú a opäť vystaviť faktúru. Ale, ďakujem za názor, možno by ma ešte zaujímalo koľko adries by bolo v predplatnom Zadarmo optimálne ?

    51. blank Mokran píše:

      Mily Dusan Pesko, nielenze ste sa nekorektne zachovali svojim „marketingom“ voci uzivatelom a doslova oklamali pocas roku vsetkych uzivatelov idokladu ale neznesiete ani kritiku zoci voci a dovolujete si vymazavat z prispevkov uzivatelov ich odpovede resp. casti ich odpovedi – ako som zistil. To je ubohe. Coho sa tak bojite ked mate taky uzasny produkt ? Po tomto zisteni by som sa k idokladu nevratil ani keby mi za to platili. Hanba za takyto pristup vymazavat klientom odpovede a manipulovat takto verejnu mienku vo svoj prospech. Vymazanie odpovedi o Vas ako o firme vela napoveda. Ked si dovolite toto, co sa da od Vas cakat ? Kludne vymazavajte nepohodlne prispevky nadalej, aj tak Vam to nepomoze a nielen ja Vam nazor povieme inak verejne, kde ho vymazat nebudete moct.

    52. blank Miro píše:

      Zdravím, kedysi dávno som si kúpil aplikáciu idoklad na Google play a teraz ju nebudem môcť používať, žiadam preto o vratenie peňazí

      1. blank Martin píše:

        Dobry den,
        tymto rovnako ziadam o vratenie penazi za zakupenu aplikaciu iDoklad (Google Play).

    Pridaj komentár

    Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *